Kosmiczna miłość

Kosmiczna miłość
Nikola ♥

wtorek, 2 czerwca 2015

TO KONIEC

Cześć kochani :) Chciałbym Wam podziękować za wszytko , za miłe chwile spędzone pisząc to opowiadanie i czytając Wasze komentarze:) DZIĘKUJE <3 Mam dla Was przykrą wiadomość. TO KONIEC TEGO OPOWIADANIA. Straciłam wene i zresztą mam trochę problemów w swoim życiu, mam nadzieje że mnie nie zabijecie :( PRZEPRASZAM WAS ZA TO, NAPRAWDE :( Próbowałam pisać, obiecałam a nic z tego nie wyszło, ale na prawdę się starałam :( DZIĘKUJE PRZEDE WSZYSTKIM : ~~Juli~~ (Julixx.) ~Paula~ (Śliczna Paulinka) ~Kate~ (anonimowy) DZIĘKUJE DZIEWCZYNY ZA WSZYSTKO <3 JESTEŚCIE KOCHANE,UROCZE,MIŁE OJ DUŻO BY PISAĆ :) TO WY NAJBARDZIEJ DODAWAŁYŚCIE MI WENY <3 PRZEPRASZAM WAS :( SZCZEGÓLNIE CIEBIE PAULA :( NA POCIESZENIE MAM NOWE OPOWIADANIE/ KSIAŻKĘ NA STRONIE WATTPAD PT " KUSICIEL " WPADAJCIE KOCHANE I PAPA <3 http://www.wattpad.com/story/29303559-kusiciel ( STRONA MOJEGO NOWEGO OPOWIADANIA )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz